Min andra halva !

Kategori: Min Vardag

Ligger och myser med kindra för sista kvällen på typ 3 veckor, fyfan vad jag kommer sakna henne !! Det är helt sjukt :( Fattar inte hur jag kunde klara mig utan henne i mitt liv förut, underbara älskade hund ! <3
Äter vindruvor och en banan och ser på tv :) Imorgon eftermiddag åker jag tillbaka till kalix, lite synd för Laura kommer till kiruna ihelg, hade velat umgås med henne också :( Nåja, det är ju sommarlov snart :)

Idag har Kindra fått lite nya leksaker, ett långt tjockt "Rep" eller vad man ska kalla det som hon kan tugga på och dra i, en boll, och en till boll i samma material som "repet" som hon också kan tugga på (båda är bra för tänderna)

Ava fick också nån leksak, koppel, halsband, matskålar och foder och ben, och väärldens sötaste lilla boll jag sett :) sjukt liten ! Fast kindra ville nog ha den mer än ava ;)

Ett stort tack den person som hittade min börs och lämnade in den till polisstationen ! Tack <3

Kommentera inlägget här: