Kiruna

Kategori: Min Vardag

Äntligen hemma efter en trevlig helg i kiruna hos mamma med Marcus, mina syskon, Laura och hundarna :)
På fredagen var jag och Marcus och kollade på RuffRiders7 premiären och efter det var jag på en krogrunda med Mamma och syrrans kille.
Lördagen spenderades i bastu och jacuzzi hos mammas kille, sjukt soft kväll som avslutades med mat från empes, nåt varv på stan och sen filmmys i lägenheten.
Söndagen, idag var det hemresa som stod på schemat och vi packade och fick med oss massa saker från mamma till våran lägenhet i kalix så vi får det ännu finare och mysigare ;) Så nu är både jag, marcus och hundarna halvt döda efter resan, hundarna är egentligen heldöda och ligger och snarkar i sin koja och vi ska bara ligga och chilla i soffan resten av kvällen från och med nu :)

Ha en trevlig söndag ! :)

Puss på min marcus som är världens finaste, Tack för att du följde med mig till kiruna älskling, har haft jätte kul med dig ihelg ! Älskar dig <3
Kommentera inlägget här: